7 Mayıs 2009 Perşembe

İlk tıraş



"Saç diğer kıl kümelerine göre daha hızlı uzar. Saçın, büyüme hızı ortalama günde 0,3mm ile 0,4 mm'dir. Her saç kılının büyüme ve duraklama devreleri birbirinden bağımsız olduğu için bir kıl büyürken diğer kıl dökülebilir. Yeni doğan bebeklerde bütün kıllar aynı devrede bulunur. Bu sebeple 2-3 haftalık bebeklerde aniden saç dökülmesi görülür. 6 aydan sonra saçlar yetişkinlerin saç düzenine uyar." diye yazıyor Vikipedi de…Maya ve Kaya da aramıza katıldıklarında bol ve uzun siyah saçları ile bizi çok şaşırtmıştı ...Maya'nın saçı neredeyse hiç dökülmedi..ancak Kaya'nın yer yer açılmaları oldu...Maya’nın saçlarına kıyamadığımız için onları hala kesemiyoruz..ancak Kaya’nın ilk tıraşı çoktan gelmişti bile ….

3 yorum:

lal dedi ki...

merhaba ,
mustela ürünleri için önerdiğiniz siteyi inceledim,
çok güzel,
fakat gönderi ücretini bulamadım,
ne kadar ödüyorsunuz,
cevap verirseniz sevinirim

lal dedi ki...

cevap yazmayacak mısınız

serap özel dedi ki...

merhaba lal,

ben oradan en son 2 yıl önce sipariş vermiştim..sanırım 10 € civarı bir posta ücreti verdim...ancak sipariş verirken dikkat edin, zira fatura bedeli 10 €yu geçerse ayrıca gümrük vergisi ödemek zorunda kalabilirsiniz...umarim yardımcı olabildim..