27 Aralık 2008 Cumartesi

"Aman etraf kirlenmesin !"






Maya boyama faaliyetlerini pek sever. Yazın Alaçatı’da bahçede bol bol sulu boya, pastel ve parmak boyaları ile sanatçı ruhunu pekiştirdi. Ancak kışın mutfak hariç kuru boya ve pastellerle sınırlı kalıyor tırtıl. Tam ben yurtdışından getirtecektim ki, bugün Nezih'de bu mükemmel oyuncağın artık Türkiye’de de bulunduğunu öğrendim. Aqua Doodle ile bir pad üzerinde su ile doldurulan kalemlerle boya yapılabiliniyor. Bu ürünün farkı pad’inin renkli olmasından dolayı çizilen yerler değişik renklerde belirecek ve belli bir süre sonra kuruyunca kaybolacaktır. Ayrıca, çocuğunuz kalemi pad’den taşırsa da mobilya, halı veya duvar hiç bir zarar vermeden istediği gibi oynayabiliyor....

2 yorum:

banushka dedi ki...

hadi ya... aqua doodle da bulmuşsun. supersin :)

Seher Ozturk dedi ki...

Benim kardeşim de Amerika'dan küçük bir kitapçık getirmişti, altında hazır çizimleri var ve su ile ıslatınca resimler ortaya çıkıyor ama kendi resmini yapabileceği bir türünün olduğunu bilmiyordum bu da çok hoşuma gitti gerçekten. etrafı kirletmemesinin yanısıra çocuklara da zarar vermiyor. Bu arada maillerdeki yorumlarınız gerçekten çok güzel ve deneyimlerinizi uygulamak istiyorum. O kadar güzel bir düzen içinde pratiklik kazanmışsınız ki.. Paylaşımlarınız içn teşekkürler..